Karácsonyi falkaséta

2014.12.26. 21:21

Tegnap este a karácsonyi fényárban pompázó belvárosban pompáztunk mi is a haverokkal. Falkasétát tartottunk, ott volt ugyebár szerénységem, Rudi haverom, Cash és Jazz, Bizsu, Tiara és Quimby. Na meg a Gazdik, és persze a Kisgazdik.

Ezzel még nem lett volna semmi baj, Kisgazdi-kompatibilis a társaság, meg Kisgazdik is bírnak minket, de Kisgazdi2-t szerintem pont akkor elvitték VALAKIK, és hoztak helyette egy IZÉt.

Aki balhézni kezdett az első 10 percben, mert nem az volt, amit ő akart. És innentől kezdve végig elégedetlenkedte az egész sétát. Félúton PasiGazdi a nyakába vette, és onnantól cipelte, így már nagyjából normalizálódott a helyzet, de azért még undokoskodott. Mindenkivel közölte, hogy „nem érdekelsz”. A fotózáskor viszont mindenhova odatrollkodott, és üvöltött, amikor Gazdi megfogta.

A Kisgazdi1 és Kisgazdi3 cukin végig kutyagolták velünk az utat, lett családi kép is, csak szegény Gazdi sóhajtott, hogy „mi lesz velünk szombaton, amikor étterembe megyünk”.

Én megmondom: Kisgazdi2 pukkadásig fogja zabálni magát, és nem lesz egy hangja sem. A kaja mindig helyre teszi. Tegnap is segített otthon a forró csoki…

A séta minden esetre klassz volt, megmutattuk mindenkinek, hogy milyen szépek, okosak és jólneveltek vagyunk (meg az új csíkos pulcsimat is megvillantottam). Több kutya megugatott és megmorgott minket, de mi nem ugattunk vissza, még csak nem is morogtunk. Még én sem, pedig néha szoktam.

Lettek jó képek, hála érte Editnek, válogattam párat nektek is.

 

És ez még csak a kezdet.Lesz még buli a napokban, szerintem több is, majd azokról is beszámolok.

Addig is további jó bejgli-evést mindenkinek:

Drazsé

A bejegyzés trackback címe:

https://agility-debrecen.blog.hu/api/trackback/id/tr737013061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása