Csávás Viki szeminárium

2015.03.30. 21:14

Megint szemizé volt a kutyasuliban. Szóval edzés, csak egy olyan edzővel, akit még soha életemben nem láttam. És még meg is simogatott…

Vasárnap Gazdi felpakolta „a hátizsákot” és engem. Beültünk az autóba, és elindultunk. Amikor a döcögős útra értünk, már tudtam, hova megyünk. Kiértünk a suliba, köszöntem mindenkinek, az emberek pályát raktak. Meg pályát jártak. Ez eddig rendben is volt.

Aztán Gazdi ölbe vett (mi vagyok én, öleb?), és kiderült, hogy van ott valaki, akit nem ismerek. És még meg is simogatott. Tudjátok, hogy nem szeretem, ha idegen nyúl hozzám. Szóval kicsit tolattam. De azért hagytam, hogy vakargasson egy kicsit, igazából jó volt. Viki. Vikinek hívták. Végül adtam neki pacsit is.

Az edzésen jó nehéz pályát kaptunk: kis helyen, sok fordulóval, Gazdi vakarta is a fejét, hogy mi lesz ebből. Természetesen nem volt semmi, mármint semmi gáz, Gazdi megint tök feleslegesen aggódott. Ügyes voltam. Mint mindig.

És ügyes volt Nugát, Nana, Amarok, Grazia, Póker és Ginny is. Meg a gazdik is igyekeztek, de persze a MI nagyszerűségünkkel nem vehetik fel a versenyt.

Például panaszkodtak, hogy hideg van. A bundám nélkül én is fáztam volna, de ezek a kétlábúak teljesen reménytelenek. Ha már egyszer nincs bundájuk, öltözzenek fel. Ehhez képest Amarok hiába hozott magával fotós-videós szakszemélyzetet, jórészt a kocsiban ültek. Mert fáztak. Szép, mondhatom.

Aztán Gazdi még félre is simizett. Márminthogy másik kutyát simogatott helyettem. Meg ölbe vette. Rita és Nugát hozott magával egy Kisizét, mindenki őt tutujgatta. Hogy milyencukiii, meg ilyesmi. Sebaj: egyszer ő is megnő, akkor majd elmúlik a nagy cukiság.

Lényeg a lényeg: Megint sokat tanultam. Talán Gazdi is. Azt mondja, arra mindenképpen jók ezek a nehéz pályák, hogy látja, sokkal többre vagyunk képesek együtt, mint gondolta volna. Remélem, ez a következő versenyen is eszébe jut majd.

Vikinek köszönjük, hogy nem hátrált meg a hirtelen jött edzéstől, várjuk vissza, mert jó volt!

 

Pacsi:

Drazsé

A bejegyzés trackback címe:

https://agility-debrecen.blog.hu/api/trackback/id/tr357321576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása